Tesztelték a brutál Peugeot-ot
A Genfi Autószalonon tavaly márciusban bemutatkozott Peugeot 207 R CUP a leendő 207 Super 2000 versenyautó előfutára volt. A Peugeot Sport műhelyében megszületett lejújabb oroszlán az eredeti ütemezésnek megfelelően folytatja útját murván és aszfalton egyaránt.
© Peugeot |
PEUGEOT 207 SUPER 2000 MŰSZAKI ADATOK
MOTOR | |
Típus | EW 10J4S |
Elhelyezkedés | Elöl, keresztben |
Hengerűrtartalom | 1998 cm3 |
Hengerek száma | 4 |
Teljesítmény (LE.DIN) | 280 |
Nyomaték (m N) | 250 |
Maximális fordulatszám | 8500 |
Befecskendezés | Magnetti Marelli |
Adagolás | Központi pillangószelep |
Szelepek száma | 16 |
ERŐÁTVITEL | |
Mód | Négykerékhajtás |
Tengelykapcsoló | Kéttárcsás |
Sebességváltó | 6 fokozatú, szekvenciális |
Differenciálmű | 3 önzáró differenciálmű |
ALVÁZ | |
Felépítés és anyagok | Váz + csöves biztonsági borulókeret |
Első felfüggesztés | Pseudo Mc Pherson Peugeot Lengéscsillapítók |
Hátsó felfüggesztés | Pseudo Mc Pherson Peugeot Lengéscsillapítók |
FÉKEK/KORMÁNYMŰ | |
Első fék | Brembo 4 dugattyús |
Átmérő 300 (murva) vagy 355 (aszfalt) | |
Hátsó fék | Brembo 4 dugattyús |
Átmérő 300 (föld és aszfalt) | |
Kormányzás | Közvetlen, hidraulikus rásegítésű |
Aszfaltkerekek | 18 colos |
Murvás-kerekek | 15 colos |
MÉRETEK | |
Hosszúság | 4,03 m |
Szélesség | 1,80 m |
Tengelytáv | 2,56 m |
Legkisebb tömeg | 1100 kg aszfalt / 1150 kg földút |
Üzemanyagtartály térfogata | 80 liter |