13 év után fejezik be a félbemaradt beruházást.
Az egész út egy semmibe vezető torzó, besorolását nézve egy úgynevezett mezőgazdasági feltáróút, hiszen nincs csatlakozása közúthoz. Erre egyetlen jármű sem kerülte még el Gyöngyöst – mondta a beruházás kapcsán pár éve a térség képviselője, Horváth László.
Az elkerülő szakasz két részből áll, az első részt 2006-ban megépítették, de mostanra azt is fejleszteni kell, mert az első szakasznak sem a szélessége, sem az alapja nem alkalmas a teherautók forgalmára.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. most közzétette a gyöngyösi nyugati elkerülőre vonatkozó közbeszerzés eredményét. Két híd és két csomópont is épül majd a területen, amely a 2006-ban megépült I. ütemből, valamint négy csatlakozó városi út (Vachott Sándor, Szent Bertalan, Kossuth Lajos és Petőfi Sándor utcák) kialakításából áll majd – írja a magyarepitok.hu.
Az új útszakasz körülbelül 1,6 km hosszúságú lesz. Az út két csomópontot is tartalmaz majd. A nyomvonal keresztezi a Gyöngyös-patakot és a Tarján-patakot, melyekre hidakat kell tervezni.
(A címkép illusztráció.)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.