A Beyond Meat vezetője szerint legtöbb vevőjük már most is a húsevők közül kerül ki, és hamarosan árban is megelőzik a húsipart.
Különadót vetne ki a húsiparra a Beyond Meat, növényi eredetű összetevőkből húshelyettesítő termékeket gyártó amerikai cég vezetője. Ethan Brown a BBC-nek nyilatkozva beszélt arról, hogy ezt azokhoz az adókhoz hasonlóan képzeli el, amikkel egy-egy ipari tevékenység negatív társadalmi hatásait próbálják ellensúlyozni.
Brown szerint egyébként vevőik 93 százaléka húst is eszik, sokan közülük a nagyipari állattartás részleteiről, vagy a húsipar klímára gyakorolt hatásairól hallva dönt úgy, hogy inkább kevesebb állati eredetű terméket vesz.
A Beyond Meat vezetője hozzátette: nemrég hároméves szerződést írtak alá a McDonaldsszal és a KFC, a Pizza Hut, valamint a Taco Bell mögött álló Yum! Brandsszel. A cégvezető úgy számol, termékeik hamarosan olcsóbbak lesznek a valódi húsnál.
Ha belevág a borsóprotein-gyártásba, a Wall Street farkasa lehet Leonardo DiCaprióval
A tőzsdei bevezetések eddigi egyik legnagyobb idei sikerét a műhúst gyártó Beyond Meat aratta. A mesterséges húsépítés úttörői, milliárdossal és filmsztárral az élükön, a fenntarthatatlan állattenyésztést helyettesítenék.
Simon Anita: A hulladék értékes tud lenni, érdemes ezt kihasználni
Új mentalitásra van szükség a hazai hulladékgazdálkodási piacon, amelyet alaposan megrostál majd az elkövetkező egy-két év, véli az Alteo szakértője. Vélemény.
A McDonald’sot is elérte a klímaválság
Az oroszok is rághatják az amerikai növényburgert, persze aranyáron
Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot
Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.