Ha komoly terhelés mellett is helytállnak az új „közbringák”, akkor jöhet az éles üzem is.
Célegyenesre fordult az új MOL Bubi, már tesztelik a rendszert – írja közleményében a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
A megújuló közbringaszolgáltatást először a közbeszerzésen nyertes Csepel Zrt. tesztelte, ezt követi a mostani, megrendelői próbaüzem. Vagyis csütörtöktől a BKK előbb száz, majd kétszáz munkatársa 230 új Bubi-biciklit fog hajtani főváros-szerte. Ha a valós helyzetnek megfelelő, komolyabb terhelés mellett is hibamentesen működik a rendszer, akkor jöhet az éles indulás is.
Arról, hogy milyen lesz az 1200 darab új Bubi, arról korábban itt írtunk.
A BKK most azt emelte ki, hogy:
- az eddigieknél 3,1 kilogrammal könnyebbek lesznek;
- az új bringákat fújt, defekttűrő gumikkal szerelik fel, könnyebb és gyorsabb haladást biztosítva ezzel;
- egyszerűen működő okoslakat és mobiltartó is lesz a bicikliken;
- új weboldal és applikáció segíti majd a biciklik bérlését;
- átalakul a díjszabás, megszűnik a kauciós díj.
Simon Anita: A hulladék értékes tud lenni, érdemes ezt kihasználni
Új mentalitásra van szükség a hazai hulladékgazdálkodási piacon, amelyet alaposan megrostál majd az elkövetkező egy-két év, véli az Alteo szakértője. Vélemény.
Három kilót ledobtak az új Bubiról
Új gumi, friss alkalmazás, okoslakat – teljesen megújítják a Bubit
„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken
<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.