A cég reményei szerint 300 millió műanyag flakont nem gyártanak így le.
A P&G szépségápolási márkái újratölthető rendszert vezetnek be: alumíniumpalackot és újrahasznosítható utántöltő tasakot, amely 60 százalékkal kevesebb műanyag felhasználásával készül (egy átlagos műanyag flakonnal milliliterben összehasonlítva) – áll a Procter&Gamble csütörtöki közleményében.
2021-től Európában a Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences és Aussie termékeknél vezetik be az új csomagolásokat, így reményeik szerint évente 300 millióval kevesebb szűz műanyag flakon kerül előállításra.
Az újratölthető csomagolások mögött pedig nem más áll, mint a magyar származású Tom Szaky: a szakember által alapított TerraCycle évek óta számos projektben működik együtt a Procter&Gamble-lel.
Szaky és a P&G 2017-ben hozták létre az első, kereskedelemben kapható olyan fogyasztói flakont, amely 90 százalékban újrahasznosított és 10 százalékban tengerpartról származó műanyagból készült.
2019-ben, a tavalyi Davosi Világgazdasági Fórumon pedig bemutatták a Loop platformot, ami egy betétdíjas csomagolási, rendelési és kiszállítási rendszer.
Simon Anita: A hulladék értékes tud lenni, érdemes ezt kihasználni
Új mentalitásra van szükség a hazai hulladékgazdálkodási piacon, amelyet alaposan megrostál majd az elkövetkező egy-két év, véli az Alteo szakértője. Vélemény.
Szép dolog az utántölthető kozmetikum, de ki felel azért, ha bajt okoz?
Tudjuk majd a L’Oréal termékeiről, hogy mennyire környezetszennyezőek
"Amit mi csinálunk, az hosszútávfutás" – színfalak mögött az Ivan & The Parazollal
Néhány napon belül több helyen és több helyzetben is találkoztunk a jövőre hatodik nagylemezét megjelentető Ivan & The Parazollal, hogy megtudjuk, mitől különleges a zenekar új nagylemeze, hogyan áll most a 14 éves zenekar, mi történt velük az elmúlt években, és miért gondolják azt, hogy eljött az együttes aranykora. A HVG kisfilmje.