2004. június. 04. 13:14 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Világ

Amerikai PR-kampányt szervez magának az iraki kormányfő

Ijád Allávi kijelölt iraki miniszterelnök mintegy 350 ezer dollárt fizetett ki amerikai politikai tanácsadóknak egyesült államokbeli imázsa fényesítéséért.

Allávi népszerűsítését az Egyesült Államokban a politikai reklámokra szakosodott Preston Gates és a Brown Lloyd James cégek végezték el – írja az as-Sark al-Auszat című arab nyelvű újság. A PR–csapat a leendő iraki kormányfőt bemutatta a washingtoni kormányzat képviselőinek és sajtótájékoztatókat szervezett számára. A kampányt egy régóta londoni emigrációban élő iraki vállalkozó finanszírozta és Patrick Teron, az Egyesült Államok volt katari nagykövete hangolta össze – tudósít az MTI.



Hirdetés
hvg360 Parászka Boróka, Tiszóczi Roland 2025. január. 16. 06:30

A német választás megmutathatja, mennyire kell Európának rettegnie Elon Musktól

Donald Trump elnöki eskütételével Elon Musk politikussá válása is lezárul. A világ leggazdagabb embere az általa épített rakétákat idéző sebességgel igyekszik megváltoztatni az internetes kommunikáció terepét és szabályait, hogy érdeke és víziója szerint formálja át Amerikát és Európát.