2004. június. 04. 13:14 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Világ

Amerikai PR-kampányt szervez magának az iraki kormányfő

Ijád Allávi kijelölt iraki miniszterelnök mintegy 350 ezer dollárt fizetett ki amerikai politikai tanácsadóknak egyesült államokbeli imázsa fényesítéséért.

Allávi népszerűsítését az Egyesült Államokban a politikai reklámokra szakosodott Preston Gates és a Brown Lloyd James cégek végezték el – írja az as-Sark al-Auszat című arab nyelvű újság. A PR–csapat a leendő iraki kormányfőt bemutatta a washingtoni kormányzat képviselőinek és sajtótájékoztatókat szervezett számára. A kampányt egy régóta londoni emigrációban élő iraki vállalkozó finanszírozta és Patrick Teron, az Egyesült Államok volt katari nagykövete hangolta össze – tudósít az MTI.



Hirdetés
hvg360 Köves Gábor 2024. december. 04. 19:30

Jean Reno a HVG-nek: Visszavonulni? Magát a szót sem értem

Már magyarul is olvasható a világhírű francia színész első regénye, az Emma. Jean Renóval a Luc Bessonnal közös múltról, Natalie Portman ellenérzéseiről, egy tehetséges pingvinről, egy vaginába rejtett memóriakártyáról és Robert De Niróról is beszélgettünk.