A jövőben a két légitársaság-csoport egy vegyesvállalaton keresztül, közösen üzemelteti majd az Európa és Kína közötti összes járatot.
Kereskedelmi vegyesvállalatot hoz létre a Lufthansa-csoport és az Air China.
A Lufthansa így tovább folytathatja partnerkapcsolatokra épülő stratégiájának megvalósítását Ázsiában. Az All Nippon Airlines (ANA) japán légitársasággal alapított és a 2015 novemberében a Singapore Airlines-szal létrehozott vegyesvállalatokat követően ez a Lufthansa harmadik magas szintű partnerkapcsolata Ázsiában.
„A Lufthansával és leányvállalataival, az Austrian Airlines és a Swiss International Air Lines légitársaságokkal létrehozott vegyesvállalat újabb fontos lépés az Air China globalizációs stratégiájának megvalósításában azt követően, hogy 2007 decemberében csatlakoztunk a Star Alliance tagjaihoz. Az együttműködés révén erősíteni tudjuk közös versenyképességüket Kínában és Európában. A vegyesvállalat keretei között kiterjesztjük hálózatunkat Kína és Európa területén, javítjuk járataink csatlakozásait a piacainkon kívül eső úti célok felé, és optimalizáljuk menetrendjeinket – mindezt azért, hogy több rugalmas választási lehetőséget kínáljunk ügyfeleinknek, vonzó díjszabást és kifogástalan utazási élményt biztosítsunk számukra” – mutatott rá Cai Csiancsiang, az Air China elnöke a vegyesvállalati megállapodás aláírásakor.
A United Airlines, az Air Canada és a Lufthansa által létrehozott háromoldalú Transatlantic vegyesvállalatot is figyelembe véve a német légitársaság vegyesvállalati együttműködései mára lefedik a világ legfontosabb interkontinentális piacait. A vállalat nagy távolságú járatainak mintegy felét vegyesvállalatok üzemeltetik, ami további előnyökkel jár az utasok számára.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!