Tech techline.hu 2012. január. 03. 17:30

Ugyanaz a szinésznő a Samsung és az Apple reklámjaiban is

Nem valószínű, hogy pereskedés lesz belőle, de a jelenség érdekes, sőt valószínáleg okoz majd kellemetlen perceket a...

Nem valószínű, hogy pereskedés lesz belőle, de a jelenség érdekes, sőt valószínáleg okoz majd kellemetlen perceket a Samsung és az Apple marketingeseinek is. A két nagy rivális (főleg a táblagépek piacán óriási a versengés), ugyanazzal a kedves arccal próbálja eladni termékeit. Mióta a MacRumors felhívta a jelenségre a figyelmet, a reklámokban látható kislányt „Face of  mobile” néven emlegetik a netezők.

A reklámokban látható fiatal hölgynek valószínűleg nagyon tehetséges menedzsere van, hiszen a két legnagyobb mobil- és táblagyártó céget is megszerezték. Bárhogyan is alakul a történet, annyi biztosa, hogy a kislánynak igen erős lesz az életrajzában a „táblagépek és telefonok reklámozása” szekció… A Samsung közben igen gyorsan eltávolította a szóban forgó reklámfilmeket a netről, az iPhone verziók (iPhone 4S TV szpotok) továbbra is megtekinthetők.

 

 

 

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.