Minden idők egyik legkreatívabb játéka kedvező fogadtatásra talált a játékosok és a kritikusok körében is.
Minden idők egyik legkreatívabb játéka kedvező fogadtatásra talált a játékosok és a kritikusok körében is. Szinte nincs is olyan ember, aki ne szeretné, vagy legalább ne ismerné el, hogy a Portal és a Portal 2 egyedi, remek és igényes játék lett. Dawid Sawyer (pályatervező, Valve, Portal) tegnap bejelentette, hogy a játék második részének eladásai elérték a négymilliót.
Az előző részből is ennyi fogyott, így a sorozat elérte az impozáns, nyolcmilliós példányszámot – ráadásul ebbe nem tartoznak bele a Steam különféle akciói során megvásárolt példányok, így becslések szerint a jópofa robot és Chell kalandjai a tízmillió eladást is közelítik. Megnyugtató látni, hogy mostanában is van igény az igényes, logikai jellegű játékokra, még akkor is ha „nem lehet benne lelőni senkit”.