A különböző értékelésekre épülő közösségi oldalak (costumer review site) óriási népszerűségnek örvendenek manapság.
A különböző értékelésekre épülő közösségi oldalak (costumer review site) óriási népszerűségnek örvendenek manapság.
Amikor 2009-ben a Yelp visszautasította a Google 500 millió dolláros felvásárlási ajánlatát, sokan azt gondoltuk, hogy a cégóriás letett róla, hogy erre a piacra is betörjön. Valójában csak pihentették a témát, és bár a Yelp tranzakcióból már nem lesz semmi, a történet folytatódik. Ma bejelentették, hogy felvásárolták a hasonló alapokon működő Zagat nevű portált. A Zagat főleg éttermek felhasználók által írt értékelésével foglalkozik. A felvásárlás egyéb részleteit a Google még nem hozta nyilvánosságra, így nem tudjuk mennyiért kelt el a Tim és Nina Zagat által alapított, több mint száz városra kiterjedő „virtuális étteremkritikus.”