Váratlan újítást kap a LinkedIn, a Microsoft üzleti közösségi oldala: játékokat. A munkavállalóik eredményeinek összesítésével versenybe szállhatnak a cégek is.
A több mint egymilliárd felhasználóval rendelkező LinkedIn elsősorban az üzleti kapcsolatépítésre, valamint új álláslehetőségek/kollégák megtalálására szolgál.
A Microsoftnál most a játékokban látják annak lehetőségét, hogy növelni tudják az időt, amit a felhasználók a felületen eltöltenek. Az újdonságról a TechCrunch értesült.
Értelemszerűen nem kell a kor legfejlettebb videójátékaira számítani, olyan egyszerűbb játékokról van szó, mint mondjuk a Wordle. Három címet már ismerni is lehet, ezek a Queens, az Inference és a Crossclimb.
A LinkedIn alkalmazásban talált kódrészlet alapján még szervezetek közötti eredménylisták is lehetnek az egyes játékokban, a munkavállalók által elértek mentén. Ki ne nézné meg, hogyan verseng egymással a Pepsi és a Coca-Cola?
A LinkedIn szóvivője a TechCrunch érdeklődésére megerősítette, hogy tényleg jönnek a játékok a platformra, ám az még nincs kőbe vésve, hogy mikor. Egyszerűbb, puzzle-szerű vagy szókirakós játékokra lehet számítani, az egyikről már hivatalos képernyőképet is küldött a cég.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.