A WhatsApp vezetője szeptemberben még cáfolta, hogy a Meta hirdetéseket akar tenni a WhatsApp üzenetküldőbe, most azonban pontosította szavait.
Bár a Meta évek óta mondogatja, hogy nem lesznek reklámok a WhatsAppba, ám most mégis eljöhetett az idő: Will Cathcart, a WhatsApp vezetője a brazil sajtónak arról beszélt, hogy hamarosan megjelenhetnek majd a hirdetések – írja a TechCrunch. Ez némi változás ahhoz képest, hogy a vezető néhány hete még cáfolta a Financial Times azon értesülését, miszerint a Meta tulajdonában álló alkalmazásba hirdetéseket pakolna a cég.
A reklámok első körben az állapotoknál és a csatornákban tűnhetnek fel. (Előbbi lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy szöveget, fotókat, videókat, és GIF-eket osszanak meg, amelyek 24 óra leforgása után eltűnnek. A csatornákkal fontos híreket lehet követni, a funkciót szeptemberben vezették be.)
Cathcart szerint ő korábban csak azt cáfolta, hogy a bejövő üzenetek között jelennének meg hirdetések.
Gépfegyveres gyereket mutat a WhatsApp, ha beírjuk, hogy „palesztin", de az izraelieknél még a katonák kezébe sem tesz fegyvert
A felhasználók jelzése alapján a Meta mesterséges intelligenciája különbséget tesz az izraeli és a palesztin gyerekek között, egyértelműen az utóbbiak kárára.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.