Zenéket, EP-ket és komplett albumokat is megjeleníthetnek már a zenészek a spotifyos kezdőlapunkon, köszönhetően egy új funkciónak.
Új, fizetős funkció érkezik a Spotifyba – ezúttal azonban a zenészeknek kell fizetniük, mégpedig azért, hogy a zenéjük promotált tartalomként megjelenhessen a nálunk.
Az új funkció – mely a „Showcase nevet kapta – lehetőséget biztosít a zenészeknek egy zeneszám, vagy egy EP, esetleg teljes album hirdetésként történő kiemelésére. Az újak mellett bármilyen régebbi zenét is népszerűsíthetnek így a zenészek.
Az alkotók különböző címszavak alatt jeleníthetik meg az ajánlásaikat, bár csak a Spotify saját kínálatából meríthetnek majd. Ez számtalan dolog lehet, például „új zene”, vagy utalhatnak arra is, hogy turnéra indulnak.
Kivehet egy funkciót az ingyenes csomagból a Spotify - már van, akinél eltűnt
Egyelőre csak tesztelik néhány felhasználónál, de úgy tűnik, a jövőben a fizetős csomag része lesz a dalszövegek megjelenítése a Spotify-on.
A kezdetben 30 piacon fog elindulni a szolgáltatás, mely a Spotify ígérete szerint hatszor nagyobb valószínűséggel vonzza majd a lejátszásokat – írja az Engadget.
Annyi megkötés azonban lesz, hogy csak azok az előadók élhetnek a lehetőséggel, amelyek legalább 1000 lejátszást gyűjtöttek az előző 30 napban, és a számlázási országuk Amerika.
Idővel azonban világszerte elérhető lesz az újdonság a Spotify állítása szerint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.