Július 11-én, hétfőn indul, és a tervek szerint hat napon át tart a Vodafone-nál az az informatikai átállás, amely ideje alatt csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni az operátornál és néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz.
A vállalat korábbi közlése szerint a rendszerátállásra még a UPC felvásárlása miatt van szükség, ez lesz a Vodafone–UPC integráció utolsó lépése.
A szolgáltató tájékoztatása szerint hétfőtől július 16-áig (szombat) nem lesznek elérhetők a következők:
- rendelés leadása a webshopon, új készülék vásárlása;
- új (mobil vagy vezetékes) szolgáltatás megrendelése – beleértve például a mobilinternet megrendelését, de a tévészolgáltatást is;
- meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre;
- roaming szolgáltatás aktiválása;
- meglévő (mobil vagy vezetékes) előfizetés módosítása – például díjcsomagváltás vagy a szerződéshosszabbítás;
- Vodafone TV weben és mobilon – ezeken a felületen tehát nem lehet majd tévézni;
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
- készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
- mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás, lottó);
- Easy Rider alkalmazás;
- feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.