A Lovetris egy korábbi kísérlet kifordítása, amiben tényleg csak a játékoson múlik, hogy mikor vet véget a játéknak.
Aki valaha játszott már a Tetrisszel, az pontosan tudja, mennyire bosszantó, amikor az ember nem olyan formájú alakzatot kap, amire épp nagy szüksége lenne. Persze ez a játék szépsége, hiszen egy ponton túl kellően gyorsan kell gondolkodnunk ahhoz, hogy ne veszítsük el a játékot.
Viszont joggal merül fel a kérdés: miért lenne szükség plusz idegeskedésre akkor, amikor egyébként is rengeteg stressz éri az embert? Ez a kérdés merülhetett fel a GitHub unrealwill nevű felhasználójában is, aki fogta magát, és kifordította a Massachusettsi Műszaki Egyetem korábbi fejlesztését, a Hatetrist. Miközben annak épp az volt a lényege, hogy a lehető legrosszabb alakzatot adja következőnek a játékos számára, a böngészőben játszható Lovetris arról szól, hogy a lehető legjobb érkezzen meg.
Az elemeket ugyanúgy lehet forgatni, mint a hagyományos Tetrisben, ám itt még csak nem is mozognak maguktól lefelé, a felhasználónak kell mozgásban tartania őket.
A darabokat egyébként a mesterséges intelligencia adagolja: először megnézi a játék aktuális állását, majd ahhoz mérten próbálja a legjobb alakzatot kiválasztani a játékos számára.
Akinek azonban a Lovetris túlságosan könnyű lenne, az próbálja ki a világ legnehezebb Tetrisét.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.