A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait. Az új lehetőségek között elérhető a távoli segítségnyújtás mellett a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása is.
A garanciaidőn belüli Samsung telefonok tulajdonosai a hatóságok ajánlásait betartva, első körben otthonról, távoli szervizes segítséggel próbálhatják meg elintézni a készülékek javítását – közölte a vállalat.
Akinek problémájára a távoli segítségnyújtás nem talál megoldást, kérheti a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését. A készüléket fertőtlenítve kapják vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus is.
A Samsung ügyfélszolgálata ezen a weboldalon érhető el, telefonon pedig a 06 80 726 7864 telefonszámon hívható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.