Olyan funkciót vezet be a YouTube, aminek segítségével otthon is kipróbálhatók lesznek a népszerű divatbloggerek által bemutatott sminkek.
A YouTube-ot a sminkek világa iránt érdeklődők is szívesen követik, hiszen a videomegosztó rengeteg divatblogger otthona is, akik ezen a platformon mutatják be az egyes márkák termékeit. A szolgáltatás most rájuk, illetve követőikre gondolva eszelt ki valamit.
Ahogy arról hivatalosan blogján is beszámolt a Google, egy csaknem hiánypótlót fejlesztésről van szó: a nézők otthonaikban ülve is kipróbálhatják majd, hogyan mutat rajtuk a márka egy új rúzsa, ehhez ráadásul csak a telefonjukra lesz szükség:
Az új funkció az AR Beauty Try-On nevet viseli, és a kiterjesztett valóságot használja, hogy a termékek digitális módon, maszatolás nélkül felpróbálhatók legyenek. A Google által kiadott gif alapján a szájra vetített kép tökéletesen passzol, és többszöri ránézésre is olyan, mintha tényleg feltette volna az új rúzst az ember. A fejlesztéshez elsőként a MAC sminkcsalád csatlakozott, de alighanem más partnerek is jelentkeznek majd.
A Google még nem közölte, pontosan mikortól lesz használható a funkció, illetve kik lesznek a videósok, akiknél megjelenik az opció. Csak annyi a biztos, hogy most nyáron tervezik indítani.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.