Aki sminkeli magát, odalesz a YouTube új reklámjaiért
A YouTube újfajta hirdetései a kiterjesztett valóság segítségével mutatják meg, hogyan állna a leendő vásárlón a konkrétan hirdetett rúzs.
A YouTube újfajta hirdetései a kiterjesztett valóság segítségével mutatják meg, hogyan állna a leendő vásárlón a konkrétan hirdetett rúzs.
Olyan funkciót vezet be a YouTube, aminek segítségével otthon is kipróbálhatók lesznek a népszerű divatbloggerek által bemutatott sminkek.
A 35 éves újságíró, divatblogger, Mengyán Eszter 2016 októberében elhatározta, hogy egy éven át nem vesz egy új ruhadarabot sem. A kihívás ugyan véget ért, de Eszter azóta is a túlfogyasztásra ösztönző, környezetszennyező, a benne dolgozó, zömmel harmadik világbeli nőket és gyerekeket kizsákmányoló fast fashion alternatíváját kutatja.
Tizenegy évesen The Style Rookie című blogjával robbant be a divatvilágba. Most tizenhat esztendős, és a középiskola mellett egyedi hangvételű internetes magazint szerkeszt lányoknak.