Csányi Gabriella ingyenes városi túrákat kínáló appot készít.
Startupot indít Csányi Gabriella és Constantinos Los, termékük, a Like Locals nevű applikáció a saját meghatározása szerint ingyenes városi sétaútvonalakat kínál a várost ismerő helyiektől - írja a Forbes.hu.
Csányi Gabriella és üzlettársa nagyjából 200 ezer eurót fektetett az app egy éve tartó fejlesztésébe, a London School of Economicson tanuló magyar nő részében apja, az OTP Csoport révén az egyik leggazdagabb magyar, Csányi Sándor is segített.
A turisztikai app április 15-én Barcelonában, Londonban és Budapesten indul élesben. Az app a kezdéskor városonként 30-30 footprintnek nevezett városnéző útvonalat tartalmaz, amelyet egy-egy helyi "idegenvezető" állított össze, de az appban nekik csak a profilképük látszik. A túrák különböző profilúak, attól függően, hogy milyet választ a felhasználó.
Az alkalmazás eleinte biztosan ingyenes lesz, a fizetősségnek ugyanis megvannak a kockázatai - mondta Csányi Gabriella a Forbes.hu-nak, viszont elképzelhető, hogy a túravonalak mentén működő vendéglátóhelyek hirdetéseire bazíroznának. Az alapítók most minél nagyobb tábort szeretnének toborozni, ezért online és offline marketingkampány is indul az app népszerűsítésére.
Bár az app még tesztfázisban van, a Tripadvisor top menedzsmentjének egyik tagja is felvette már a kapcsolatot Csányi Gabrielláékkal, ami szerinte azt jelzi, hogy sikeresen felkeltették a talán legnagyobb versenytársuk érdeklődését.