A tavaly novemberben érkezett Google Pixel 3 telefon egyik fontos jellemzője volt egy kifejezetten az éjszakai fotózáshoz kifejlesztett funkció. Ezt azután többször is az Apple orra alá dörgöli a Google.
Míg a Google Nexus telefonjai nem voltak különlegesek a fotózásban, addig a keresőóriás belehúzott a Pixeleknél, különösen a Pixel 3 Night Sight módjával. Ezt a fejlesztést kifejezetten a rossz látási viszonyok közötti fotózáshoz ajánlják: mesterséges intelligencia segít a sötétben látásnál, és el kell ismerni, hogy igen jó eredménnyel. Az idő tájt még egy videót is kiadott a Google e funkció reklámozására.
A napokban elérkezettnek látták az időt a Google-nél, hogy ismét felhívják a figyelmet erre a különlegességre. Ezúttal a Twitterre került ki egy poszt formájában egy hirdetés a Google termékmarketingért felelős alelnöke jóvoltából.
A két képen ugyanaz az éjszakai jelenet látható, az egyiket egy Phone X nevű telefonnal, a másikat a Pixel 3-mal fotózták. Amúgy az előbbi képnél alul kis betűkkel olvasható, hogy a felvétel iPhone Xs telefonnal készült (vissza is köszön az Apple „Shot on iPhone” kampánya). A képek – jegyzi meg az alelnök – önmagukért beszélnek, mutatva a különbséget az iPhone kamerája és a Pixel 3 Night Sight módja között. Az alelnök, mondanivalóját nyomatékosítandó, még egy kis robbanás emojit is tesz a szöveg után.
A mostani hirdetésben megjelenik a sokszínű G betű (Google logó) is. A reklám amúgy ideális lehet nyomtatott médiumokba, sőt óriásplakátokra is – mindenesetre nem volna meglepő, hogy ha a magyar idő szerint vasárnap hajnalban kezdődő Super Bowl 2019-en is találkoznának vele a felhasználók.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.