Júliusban eltűnik a Google AdWords név. Az új Google Ads márka felöleli a vállalat összes rendelkezésre álló kampánytípusát, többek között a keresési, a display hálózati és a videókampányokat is.
A Google közel 18 éve, 2000. október 23-án indította el saját forradalmát, az internetes hirdetések piacát valóban alapjaiban átalakító AdWords szolgáltatást. A felhasználók ebben a rendszerben adhatják fel kifinomultan célozható hirdetéseiket, melyek aztán a Google más szolgáltatásaiban, illetve harmadik fél oldalain (pl. hírszájtokon, blogokban) is megjelennek.
A vállalat július 24-én cseréli le az AdWords nevet, a felhasználók ekkortól láthatják majd az új Google Ads-márkajegyeket – köztük az új nevet és emblémát – a termék kezelőfelületén, a Súgóban, a számlázási dokumentumokon és más helyeken. Az URL-cím szintén megváltozik: adwords.google.com helyett ads.google.com lesz.
A Google közlése szerint az ügyfeleknek semmilyen teendőjük nincsen, a Google Ads márkanév bevezetéséhez kapcsolódó változások nem lesznek hatással a kampányteljesítményére, illetve a navigációs és jelentéskészítési lehetőségekre.
Ha máskor is tudni szeretne a Google újdonságairól, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.