Júliusban eltűnik a Google AdWords név. Az új Google Ads márka felöleli a vállalat összes rendelkezésre álló kampánytípusát, többek között a keresési, a display hálózati és a videókampányokat is.
Egy 12 éves spanyol fiú tévedésből 30 millió forint értékben rendelt meg reklámfelületet a Google internetes keresőtől. Rossz szolgáltatásnál regisztrált ugyanis. A pénzt végül nem kellett kifizetni, mert kiderült, hogy figyelmetlenségről van szó.
A köszönő oldal a honlapnak olyan oldala, ahol például egy megrendelés után megköszönjük a vásárlást a felhasználónak. Azonban ennél sokkal fontosabb funkciói is vannak, amit a cégek alig használnak ki. Egy blog összeszedte melyek ezek.
Milyen szövegű hirdetésre kattintanak az emberek? Milyen képekre kapják fel a fejüket? És egyáltalán, hogyan érhető el, hogy a fizetett hirdetések valós vásárlókat hozzanak? A legfőbb online hirdetési felületeken, a Google AdWords és a Facebook hálózatán hirdetők számára ezek a legfontosabb kérdések, és ugyan nincsenek univerzálisan működő praktikák, megvan a módja annak, hogy kiderítse, az ön vállalkozásának pontosan milyen hirdetésekre van szüksége.
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
A kis- és közepes vállalkozások túlnyomó máig nincs jelen az interneten, nem használ online marketing eszközöket, azonban az erősödő online konkurensek hatására egyre többen kerülnek lépéskényszerbe. Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?