Megtörtént a szintlépés, egyszerű üzenetküldő helyett most már tényleg kezd platformmá válni a Facebook Messenger. Mostantól a repülőút nagy részét intézhetjük az alkalmazásból, még a beszállókártyánkat is kérhetjük a Messengerbe(n).
Mark Zuckerberg majdnem napra pontosan egy éve jelentette be a Messenger történetének eddigi legnagyobb átalakítását, amely szerint egyszerű üzenetküldőből egy önálló, multifunkciós platformmá alakul az app. Már akkor is szó volt róla, hogy a Facebookon lévő vállalatok a Messengeren keresztül működtethetnek majd dedikált funkciókkal ügyfélszolgálatot, most tető alá hoztak egy olyan megállapodást, ami remekül bemutatja, miért is jó ez a felhasználóknak.
A Facebook és a KLM által most aláírt megállapodás értelmében a légitársaság közel teljeskörű ügyintézést tesz lehetővé a Messengerben. Ez magában foglalja az üngyintézővel való beszélgetés mellett a foglalás megerősítését, a járatinformációk messengeres aktualizálását, valamint a becsekkolás lényegét jelentő beszállókártya is Messengeren érkezhet ahhoz, aki így kéri.
Receive your booking details via MessengerUse Messenger to get on board. All your travel info in one place.
Posted by KLM on Wednesday, March 30, 2016
Hogy a légitársaságok milyen jól kihasználhatják a Facebook üzenetküldő appját – illetve hogy a Facebooknak milyen fontos partnerek lehetnek a repülő vállalatok –, azt megmutatja az a USA Today-ben közölt statisztika, amely szerint az amerikai repülőutasok 80 százalékának rajta van a telefonján a Messenger, így aztán kézreeső ezen kommunikálni velük.
Ha máskor is tudni szeretne a Facebook Messenger új funkcióiról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.