2015. június. 08. 23:16 hvg.hu Utolsó frissítés: 2015. június. 08. 23:13 Tech

1+ millió forint gyűlt már össze a kkv-knak szóló facebookos tananyagra

A közösségi finanszírozás mint a startupok kedvelt üzleti modellje ezúttal nem a nemzetközi piacon, hanem magyar nyelvű felhasználók körében bizonyított: két hét sem kellett hozzá, hogy összejöjjön 1 millió forint a kkv-k facebookos jelenlétét segítő projektre.

Arra még nem volt példa, hogy egy kkv indítson üzleti fókuszú terméknek magyar nyelvű piacra közösségi finanszírozás kampányt, így az RG Stúdió által indított projekt célja nem csak egy termékötlet tesztelése, hanem az is, hogy kiderüljön, a magyar piac mennyire érett a közösségi finanszírozás üzleti modellre.

A magyar cég a közösségi finanszírozási kampányával egy Facebook-hirdetési tréning ötletéhez gyűjt támogatókat. Az ötlet szerint a közösség által összedobott tőkéből fejlesztenék ki azt a digitális tananyagot, melyet használva egy magyar kkv könnyen képbe hozhatja munkatársait a közösségi médiás hirdetési lehetőségekről.

Az Indiegogón elindított projektre a célként kitűzött összeg közel háromszorosa gyűlt már össze.