Tech hvg.hu 2015. május. 08. 14:52

Napok óta valami baj van a Vodafone-nál, nem lehet számlát befizetni a honlapon

Szerda délután óta nem működik a Vodafone elektronikus számlabefizetési rendszere.

Hozzánk olvasói észrevételként, a Vodafone Facebook-oldalára pedig hibajelzésként érkeznek sorra a panaszok: az ügyfelek havi mobilszámlájukat szeretnék megfizetni, de a szolgáltató rendszere hosszabb ideje elérhetetlen. És valóban, a szolgáltató honlapjának E-számla, Számlabefizetés és kártyás ügyfelekre vonatkozó Egyenlegfeltöltés menüpontja is egy karbantartást jelző hibaoldalra vezet.

Miért, választhatod?
hvg.hu / Vodafone

Az ügyfélpanaszok alapján a hiba szerda délután óta áll fenn. A Vodafone facebookos válaszai szerint már dolgoznak a megoldáson, de azt nem tudják, mikor lesznek újra elérhetők a funkciók. A vállalat addig is a banki átutalást vagy az OTP ATM-eknél elérhető számlabefizetést javasolja előfizetőinek.

Frissítés: Az ügyben megkerestük a Vodafone-t, a cég cikkünk megjelenése után nem sokkal éppen végzett a karbantartással, pénteken délután fél 5-kor azt közölték: ismét elérhetők az érintett funkciók. Az érintett ügyfelektől elnézést kérő szolgáltató május 13-ig (automatikusan) meghosszabbítja azon előfizetőik számlafizetési határidejét, akiknek a befizetési időpont eredetileg május 4-e vagy május 8-a volt.

Ha máskor is értesülni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.