Tech hvg.hu 2015. március. 26. 09:01

Mire használhatják majd a cégek a Facebook Messengert?

A Facebook önálló platformmá alakította Messenger üzenetküldő alkalmazását, és ez nem csak a felhasználóknak jó, a vállalkozásoknak is komoly lehetőséget jelent.

Több újítást is bejelentett a Facebook az idei F8 fejlesztői konferencia első estéjén. A 600 millió ember által aktívan használt Messenger egyszerű üzenetküldőből platformmá alakul, a felhasználók – a böngészőknél már ismert módon – bővítményeket telepíthetnek majd hozzá, így új funkciókat használhatnak.

A bejelentett újítások között találunk egy üzleti szempontból kifejezetten érdekeset is, ez pedig a Businesses on Messenger program, ami a felhasználók és a cégek facebookos kommunikációját kívánja sokrétűbbé tenni.

Facebook

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy miután egy vásárló megvesz valamit például egy webshopban, a rendelés állapotáról és a leszállításról kérhet Messengeren belüli értesítéseket. Sőt, az ügyfelek nem csak a követhetik a dolgokat, hanem alakíthatják is: a Messengerből módosíthatják majd a rendelést, kapcsolatba léphetnek a(z erre felkészült) cégek ügyfélszolgálatával. A cégek pedig így gyors, a reményeik szerint hatékonyabb kommunikációt folytathatnak majd az ügyfelükkel – mégpedig ott, ahol az emberek többsége úgyis rendszerint elérhető, a Facebookon.

Facebook
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.