Pénteken 600 ezren, az egész hétvégén 1 millióan látogatták meg az Extreme Digital weboldalát. A legtöbben okostelefont és táblagépet vettek, de jól mentek a tévék és a konzolok is.
Ahogy arról mi is beszámoltunk, szerverkiakasztóan óriási volt az érdeklődés az Extreme Digitalnál a múlt péntekre meghirdetett Black Friday-en: a webshop üzemeltetői ötszörös terhelésre készültek, de a szokásoshoz képest több mint harmincszoros igény jelentkezett. A cég által most kiadott statisztika szerint a pénteki kedvezmények 600 ezer látogatót vonzottak az oldalra, az egész hétvégén pedig közel 1 millióan keresték fel a webshopot és az üzleteket. Bár a webshop sokaknak egész nap elérhetetlen volt, bőven voltak sikeres vásárlások is: a felhasználók 30 ezer akciós terméket vásároltak 700 millió forint értékben, az egy nappal korábbi árakhoz képest 204 millió forinttal olcsóbban.
„Számunkra is tanulságos volt, hogy milyen sok embert vonzott hozzánk a Black Friday. Ennek kapcsán két döntést hoztunk: 2015 áprilisában egyetlen napig hasonlóan magas kedvezményeket fogunk nyújtani ügyfeleinknek, illetve olyan informatikai fejlesztésekbe kezdünk, amelyek garantálják, hogy legközelebb egyetlen potenciális vásárló se szoruljon ki a weboldalról‟ – mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője.
A cég közlése szerint a legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok és a táblagépek, illetve azok kiegészítői voltak, de a top 10 termékkategóriába a kis háztartási gépek, a TV-k, a játékkonzolok és a szépségápolási termékek is bekerültek. Az egyik legkapósabb terméknek az Xbox játékkonzol bizonyult, amelyből mindössze másfél óra alatt fogyott el az 500 darabos készlet.