Tech hvg.hu 2014. november. 26. 12:51

Extreme Digital: itt a múlt péntek mérlege

Pénteken 600 ezren, az egész hétvégén 1 millióan látogatták meg az Extreme Digital weboldalát. A legtöbben okostelefont és táblagépet vettek, de jól mentek a tévék és a konzolok is.

Ahogy arról mi is beszámoltunk, szerverkiakasztóan óriási volt az érdeklődés az Extreme Digitalnál a múlt péntekre meghirdetett Black Friday-en: a webshop üzemeltetői ötszörös terhelésre készültek, de a szokásoshoz képest több mint harmincszoros igény jelentkezett. A cég által most kiadott statisztika szerint a pénteki kedvezmények 600 ezer látogatót vonzottak az oldalra, az egész hétvégén pedig közel 1 millióan keresték fel a webshopot és az üzleteket. Bár a webshop sokaknak egész nap elérhetetlen volt, bőven voltak sikeres vásárlások is: a felhasználók 30 ezer akciós terméket vásároltak 700 millió forint értékben, az egy nappal korábbi árakhoz képest 204 millió forinttal olcsóbban.

„Számunkra is tanulságos volt, hogy milyen sok embert vonzott hozzánk a Black Friday. Ennek kapcsán két döntést hoztunk: 2015 áprilisában egyetlen napig hasonlóan magas kedvezményeket fogunk nyújtani ügyfeleinknek, illetve olyan informatikai fejlesztésekbe kezdünk, amelyek garantálják, hogy legközelebb egyetlen potenciális vásárló se szoruljon ki a weboldalról‟ – mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője.

A cég közlése szerint a legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok és a táblagépek, illetve azok kiegészítői voltak, de a top 10 termékkategóriába a kis háztartási gépek, a TV-k, a játékkonzolok és a szépségápolási termékek is bekerültek. Az egyik legkapósabb terméknek az Xbox játékkonzol bizonyult, amelyből mindössze másfél óra alatt fogyott el az 500 darabos készlet.

Extreme Digital
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.