Tech hvg.hu 2014. október. 12. 19:01

A tinik villámgyorsan elhagyják a Facebookot?

Az amerikai tinik erős tempóban elkezdték hanyagolni, vagy ahogy ők mondanák, diszlájkolni a Facebookot. Egy friss kutatásból az is kiderül, mit használnak szívesebben.

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a részvényeseknek tartott év eleji beszámoló alatt a Facebook gazdasági vezérigazgató-helyettese hivatalosan is megerősítette, hogy némi problémája van a közösségi oldalnak azzal, hogy miként maradjon érdekes a fiatalok számára. David Ebersman szerint a tinédzsereken belül is a legfiatalabbaknál mértek csökkenést.

Nos, Mark Zuckerberg csapata az év végéhez közeledve továbbra sem áll jól e téren, hiszen a közösségi média változásait diktáló amerikai fiatalok komoly arányban és tempóban hanyagolják a Facebook használatát, erre egy újabb kutatás is rávilágított, amelyről a Business Insider adott hírt.

Business Insider

Ahogy a grafikonon is látható, 2014 tavaszán a vizsgálatban részt vevő több mint 7 ezer amerikai tinédzser 72 százaléka használta a Facebookot, ősszel viszont már csak 45 százalékuk. Ez egy igen komoly zuhanás, de arányaiban hasonlót produkált az amúgy sem annyira felkapott Google+ is. Ahogy minden más hasonló felmérésnél, itt is egyedül a képmegosztó szolgáltatások voltak képesek javítani: az Instagram, a Snapchat és a Pinterest is jobban teljesített a vizsgált időszakban.

Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának facebookos oldalát.

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.