A szolgáltató várakozását is felülmúlta az a hirdetésmegtekintésért cserébe jelentős kedvezményeket, akár nullaforintos telefon- és netszámlát is kínáló magyar szolgáltatás.
Tíz nap alatt 8847 előfizető választotta a BTel új szolgáltatását, az Xprime-ot. Az eredmény a menedzsment várakozását is felülmúlta, hiszen a vállalat teljes ügyfélköre 100 ezer háztartást jelent, így a közel 9000 előfizetős jelentős eredmény.
Az új szolgáltatásban a rendszer, böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklámblokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, melyeket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet-előfizetés havidíját. Az Xprime esetében egy általános, naponta 3-4 órás nethasználat mellett 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud "lenullázni" egy átlagos, 3000 forintos előfizetési díjat. A szolgáltató közlése szerint a reklámok megnézése alkalmanként két percet vesz igénybe.
A BTel közleménye szerint jövő hónapban jelennek meg a szolgáltatással a szlovák, osztrák és német piacokon, itthon pedig néhány napon belül új funkció bevezetését tervezik.