AllThingsFacebook címmel rendez konferenciát a Facebook hazai prémium hirdetési partnere, a Thinkdigital Hungary és a Médiapiac. Az eseményre a közösségi oldal régiós vezető szakemberei mellett többek között az Econsultancy közösségimédia-vezetőjét és a Peopleizers alapító-tulajdonosát várják előadóként.
Március 6-án AllThingsFacebook címmel rendez konferenciát a Thinkdigital Hungary és a Médiapiac. Az AllThingsFacebook a közösségi oldal hivatalos, nemzetközi partnereseménye, amely tudásmegosztó platformként kívánja segíteni a márkatulajdonosokat, ügynökségeket és médiatulajdonosokat abban, hogy a Facebook hatékony eszköz legyen a kezükben.
Az AllThingsFacebook neves nemzetközi előadókat hoz Magyarországra. A szervezők közlése szerint részvételét visszaigazolta mostanra Ryszard Sroka (Facebook/Creative Strategist), Sebastian Szmigielski (Facebook/Agency Partner CEE), Eleftherios Hatziioannou (Peopleizers/alapító-tulajdonos, korábban a Mercedes első közösségimédia-vezetője) és Matt Owen (Econsultancy/Head of Social).
A konferenciára az NRC dedikált Facebook-kutatást készít, melynek eredményeit az eseményen mutatják majd be.
A rendezvényhez verseny is kapcsolódik, melynek keretében a leginspirálóbb Facebook-kampányokat keressük. A közösségi oldal képviselői által kiválasztott győztesnek a Facebook és a Thinkdigital közösen 500 ezer forint értékű Facebook-kampányt ajánl fel.