Több szöveges állapotfrissítést mutat ezután a Facebook barátainktól, és kevesebbet a lájkolt oldalaktól. De nem kell aggódniuk a Facebook-oldalak üzemeltetőinek sem, őket is kompenzálja az új mechanizmus.
Legfrissebb tapasztalatai alapján némileg átalakította az üzenőfalon megjelenő tartalmak megjelenítéséért felelős algoritmusát a Facebook. A közösségi oldal úgy találta, hogy ismerőseinktől jóval szívesebben vesszük a csak szöveges kiírásokat, mint a facebookos oldalaktól, így ennek megfelelően a baráti állapotfrissítésből többet, a szervezeti oldalakéból pedig kevesebbet láthatunk ezután.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a Facebook-oldalak üzemeltetői ezután kevesebb embert érhetnek el a csak szöveges kiírásaikkal. Emeli viszont a Facebook az oldalak által közzétett multimédiás tartalmak (képek és videók), valamint linkmegosztások értékét, azokkal tehát az eddigieknél valamivel több embert lehet majd elérni.