Hirdetési eredményeinek további javítása érdekében új felhasználókövetési módszereken gondolkozik a Facebook, melyek között az egérmozgás figyelése is szerepel.
Javíthat a facebookos hirdetések teljesítményén egy olyan megoldás, mellyel a Facebook követné a felhasználók egérmozgását. A facebookos vezető elemző Doozer Ken Rudin Wall Street Journalnak tett korábbi nyilatkozata szerint például azt is ki lehetne így deríteni, hogy kattintás előtt vagy éppen helyett merre jár az egér a hirdetés(hez csatolt) kép fölött.
Az elemző néhány héttel ezelőtt úgy fogalmazott: egyelőre nem biztosak benne, hogy bevezetik az egérmozgás-követést, ez pár hónapon belül derülhet ki. Ha bevezetik, annak a facebookos befektetők és hirdetők is örülhetnek, a felhasználókban és főleg az adatvédelmi szervezetekben azonban biztosan háborgást vált ki egy ilyen megoldás.