Milliószámra hagyják ott a Facebookot a fiatalok, a legújabb, elemzői információ 11 millió amerikai tinédzserről szól.
A részvényeseknek tartott beszámoló alatt a Facebook gazdasági vezérigazgató-helyettese hivatalosan is megerősítette, hogy némi problémája van a közösségi oldalnak azzal, hogy miként maradjon érdekes a fiatalok számára. David Ebersman szerint a tinédzsereken belül is a legfiatalabbaknál mértek csökkenést.
A Facebook hirdetési adatai alapján készült Statista-grafikonból is jól látszik, hogy a három évvel ezelőttihez képest negyedével csökkent a 13–17 éves amerikai facebookozók számra. Szintén kevesebben lettek a 18–24 évesek. Az iStrategy elemzése szerint az előbbi korcsoportból 4,3 millió, utóbbiból pedig közel 7 millió felhasználó tűnt el.
Bár a többi korcsoportban jelentős, az 55 évesnél idősebbek körében 80 százalékos növekedés látható, a Facebook jövője szempontjából összességében ez még mindig nem túl jó hír.
Egy, a témában végzett magyar felmérés szerint a hazai fiatalok felhasználók legtöbbje azért morzsolódik le lassan, mert unalmassá vált neki a Facebook, második helyen a sok reklám, harmadik helyen pedig a személyes adatok féltése szerepel.