A magyar Antavo marketingeseknek hasznos platformját mára 14 ezer szakember használja a világ 160 országából. A facebookos nyereményjátékokat készítő webalkalmazásból most megjelent az új verzió, amivel a közösségi médiát és az email marketinget egy rendszerben lehet kezelni.
Az Antavo 2011 végén indult egy szegedi webes ügynökség projektjeként. Az eszköz tipikus felhasználói a kis és középvállalkozások, de nagyobb ügynökségek, mint az iProspect, vagy nagyobb márkák, mint a Samsung, SPAR vagy Bioderma szintén az ügyfélkörébe tartoznak.
A cég a túllépett Facebook promóciók körén, és együttműködésre lépett néhány neves hírlevélszolgáltatóval, többek között a Mad Mimi-vel, az Active Campaign-nel és a Benchmark Email-lel. Az új rendszerben egy helyen kezelhetők a Facebookon futtatott nyereményjátékok, az optimalizált és pontosan targetált hirdetések, lehetőség van a vásárlók megismerése és szegmentálása, valamint mód nyílik a személyre szabott hírlevelek küldésére is.