Tech hvg.hu 2013. december. 13. 11:01

Megújult a magyar Facebook marketinges szolgáltatás

A magyar Antavo marketingeseknek hasznos platformját mára 14 ezer szakember használja a világ 160 országából. A facebookos nyereményjátékokat készítő webalkalmazásból most megjelent az új verzió, amivel a közösségi médiát és az email marketinget egy rendszerben lehet kezelni.

Az Antavo 2011 végén indult egy szegedi webes ügynökség projektjeként. Az eszköz tipikus felhasználói a kis és középvállalkozások, de nagyobb ügynökségek, mint az iProspect, vagy nagyobb márkák, mint a Samsung, SPAR vagy Bioderma szintén az ügyfélkörébe tartoznak.

A cég a túllépett Facebook promóciók körén, és együttműködésre lépett néhány neves hírlevélszolgáltatóval, többek között a Mad Mimi-vel, az Active Campaign-nel és a Benchmark Email-lel. Az új rendszerben egy helyen kezelhetők a Facebookon futtatott nyereményjátékok, az optimalizált és pontosan targetált hirdetések, lehetőség van a vásárlók megismerése és szegmentálása, valamint mód nyílik a személyre szabott hírlevelek küldésére is.

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.