Egységesíti lakossági T-Mobile és T-Home márkáit a Magyar Telekom, év végére mindkettőből egyszerűen csak T lesz. Szintén az idei év vége a céldátum a 40 százalékos LTE mobilnetes lefedettséghez.
Telekommunikációs alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában bővíti, és tovább erősíti jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is – jelentette be a Magyar Telekom. A vállalat a bővítés mellett egyszerűsít is: a core területükön jelenleg piacvezető lakossági márkáit, a T-Mobile-t és a T-Home-ot egyetlen, könnyebben és egységesebben kommunikálható T márkává egyesítik. A névváltáshoz új arculati elemek is társulnak majd.
A szolgáltató bejelentése szerint az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhetnek majd el minden szolgáltatást, legyen az mobil- vagy vezetékes telefon, otthoni vagy mobilinternet, interaktív tévé, egészségügyi vagy biztosítási szolgáltatás.
A T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt szolgáltatásokat.
40 százalékos LTE-lefedettség
A cég tervei szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára teszik elérhetővé a 4G/LTE szolgáltatást. A Telekom tavaly januárban a hazai mobilszolgáltatók közül elsőként indította el a 4G/LTE mobilinternet kereskedelmi szolgáltatást, ami jelenleg az ország lakosságának közel 27%-a számára érhető el kültéren, Budapesten 99%-os a lefedettség.