Egy, a brit felhasználók körében végzett felmérés eredménye szerint ma már az újszülöttek, sőt a magzatok egy része is fenn van a Twitteren és a Facebookon.
Bár a Currys és a PC World által lebonyolított felmérés az Egyesült Királyságban készült, valószínű, hogy hasonló eredményt kaptak volna, ha más európai országokat is bevontak volna.
A felmérés során kiderült, hogy minden nyolcadik szülő létrehoz egy Twitter- vagy egy Facebook-hozzáférést újszülöttjének, és négy százalékuk már akkor megteszi ezt, amikor a pici még csak a mama hasában rúgkapál.
Azok közül, akik felteszik újszülöttjük fotóit, minden tízedik a baba születése után közvetlenül teszi ezt (még mielőtt megmérnék a csöppséget), minden ötödik az első negyedórában, és minden második szülő még az első napon.
Így azután nem csoda, hogy a brit felnőttek 65 százaléka előbb látja a közösségi oldalakon közeli barátai, sőt rokonai picinyét, mint ahogy a valóságban.