A Telenor 2010-ben indította útjára a sokak által virtuális mobilszolgáltatónak hitt, egyébként csupán a Telenor egy márkájaként működő Red Bull Mobile-t. A szolgáltató új előfizetéseket már nem köt a díjcsomagokra.
Az év elején lezárta a Red Bull Mobile díjcsomagok értékesítését a Telenor Magyarország, tudta meg a HWSW. A 2010-ben létrehozott márkázott mobilszolgáltatást az energiaital-gyártó céggel közreműködve külföldi mintára építve elsősorban aktív, sportos fiataloknak szánta a szolgáltató. A hazai értékesítés megszűnését jelzi a szolgáltatás weboldala is, ahol a tarifákról és a készülékekről már semmilyen információ nem található meg - írja a HWSW.
A Telenornak nem ez az első sikertelen márkázott szolgáltatása: az utolsó reményként több szempontból is önállósított djuice sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
A szolgáltatást használó előfizetői bázis nagyságáról a Telenor soha nem adott felvilágosítást. A HWSW korábbi értesülései szerint az értékesítés mélyen alulteljesítette az operátor által korábban vállalt számokat.
A Telenornak nem ez az első sikertelen márkázott szolgáltatása: az utolsó reményként több szempontból is önállósított djuice sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.