Tech hvg.hu 2012. december. 05. 14:20

Magyar nyelvvel újít az online marketinges magyar startup

Elkészült a Szegedről fejlesztett, nemzetközi befektetők figyelmét is felkeltő Antavo Promotion Builder magyar nyelvű felülete.

A fejlesztők adatai szerint több ezer cég használja az Antavo online marketinges megoldását, mellyel könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. A vállalatok közt olyan neveket is találunk, mint a Kia Motors, a Bioderma vagy a KuponVilág. Az angol nyelvterületen kevésbé magabiztosan mozgó céges vagy egyesületi marketingfelelősöknek jó hír, hogy az Antavo Promotin Builder mostantól magyar nyelven is elérhető.

Az Antavo idén tavasszal felkeltette a Seedcamp befektetői hálózat figyelmét is. A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?