Ötletes marketinget vetett be a Sony egyik vízálló okosmobilja promóciójához. A James Bond-széria legújabb részének vetítését megszakítva hívták fel a nézők figyelmét: valaki üdítőjében egy telefon van.
A Sony Xperia Acro S készülék specifikációja szerint akár egy méter mély vízben is kibírja. Legtöbbször azonban nem vízparton történik a mobilokkal baj, hanem otthon vagy a munkahelyen: rájuk borul az üdítő, netán beleesnek egy pohárba. Ezt a helyzetet szimulálta a Sony: a cég még a Skyfall című James Bond-film egyik vetítésén rejtett el egy Xperia Acro S készüléket az egyik néző üdítőjében, majd a filmet megszakítva hívta fel erre a mozizók figyelmét.
A mobilnak persze semmi baja nem lett az üdítőben, így a szerencsés néző valóban szerencsés lett, hazavihette az ezek alapján szénsavasüdítő-állónak is nevezhető készüléket.