Az összes és az aktív mobilinternetes előfizetői tábort tekintve is erősíteni tudott a T-Mobile és a Vodafone, a Telenor részésedése mindkét számítás alapján csökkent az ősz első hónapjában.
A Nemzeti Média- és Hírközlési hatóság gyorsjelentés szerint a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 29,89 százalékról 29,63 százalékra csökkent, ugyanakkor a Vodafone részesedése 22,74 százalékról 22,91 százalékra, a T-Mobile-é 47,37 százalékról 47,46 százalékra nőtt.
Az összes előfizetőt tekintve is hasonlóan változtak az erőviszonyok: a Vodafone részesedése 25,96 százalékról 26,04 százalékra, a T-Mobile-é 46,26 százalékról 46,36 százalékra nőtt, míg a Telenor piaci részesedése 27,78 százalékról 27,61 százalékra csökkent.
Szeptemberben az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 45,93 százalékról 46 százalékra, a T-Mobile-é 37,06 százalékról 37,07 százalékra emelkedett, közben a Vodafone-é 17,01 százalékról 16,94 százalékra csökkent.