Míg a Microsoft tévéreklámokban hirdeti a Windows 8-at és a Surface táblagépet, addig a Lenovo más, és ha lehet, még látványosabb utat keresett, hogy promotálja Windows 8-as és Windows RT-s eszközeit.
A Lenovo úgy döntött, különleges videókat tesz fel YouTube-csatornájára, amelyekkel hamarosan megjelenő hibridjeit és táblagépeit reklámozza – adta hírül a Windowsitpro. A videók közül a leghosszabb (3,38 perces) és a legkülönlegesebb a The Pursuit: Lenovo IdeaPad Yoga címet kapta, és tulajdonképpen egy minikémfilmről van szó. A kisfilm nem szűkölködik a látványos jelenetekben, ami nem véletlen, hiszen az a Martin Campbell rendezte, aki többek között két James Bond-filmet is jegyez, a Goldeneye-t (1995) és a Casino Royale-t (2006).
Bár nem annyira látványosan, mint a The Pursuitban, azért mégis csak egy „sztoris” videóban promózza a hardvergyártó a Windows 8 alapú IdeaPad Lynxet (azt a hamarosan megjelenő tabletet, amelyhez opcionális billentyűzet is tartozik), illetve a ThinkPad Twist notebook-tablet hibridet.