Újságokban, interneten, közösségi oldalakon állítja szembe a Samsung saját „vezéregyéniségét”, a Galaxy S III-at az iPhone 5-tel, de persze az Apple sem fukarkodik a reklámokkal. De vajon mennyibe kerül ez nekik?
Ha minden igaz, ma vehetik először a kezükbe a felhasználók az iPhone 5-öt. Az előzetes várakozások enyhén szólva is felfokozottak voltak, ilyenkor érdemes talán más készülékeket is előtérbe állítani. Legalábbis ezt gondolhatták a Samsungnál, hiszen újsághirdetésben, videóban, sőt a Facebookon is igyekeztek fényezni saját üdvöskéjüket, a Galaxy S III-at, természetesen az iPhone 5 ellenében. De mibe kerülhet mindez?
A Business Insider a Kantar Media nevű piackutató cég adatai alapján összevetette, miként növekedtek az Apple és a Samsung amerikai reklámköltségei. Abszolút értékben nézve a számokat magasan az Apple vezeti: míg 2011 első felében 104 millió dollárt költött reklámokra, addig az idei év hasonló időszakában már 193 millió dollárt.
Jóval érdekesebb viszont az, hogy mennyivel növelte a Samsung ez irányú kiadásait. Csak a számokat nézve persze elmarad az Apple mögött (2011-ben 7 millió, 2012-ben 100 millió dollár), viszont a számokból az is kiderül, hogy míg az Apple idén nem egészen kétszer annyit költött hirdetésekre, mint tavaly, addig a Samsung közel a 15-szörösére emelte amerikai reklámköltségeit.