A legnagyobb üzleti felhasználók nem bízzák a véletlenre a twitteres kommunikációjukat. Közösségi médiához értő szakemberek mellett kifejezetten szervezeti kommunikációs célra fejlesztett alkalmazásokat is használnak.
A Royal Pingdom felmérése szerint az Interbrand által minden évben kiválasztott 100 legnagyobb márka közül 96 kommunikál Twitteren, négy márkát semmilyen hivatalos formában nem találtak meg a közösségi szolgáltatásban.
A márkák mögött álló cégek 20,8 százaléka - például az eBay, a Porsche, az IBM vagy a Panasonic - a HootSuite-ot használja. A második legnépszerűbb Twitter-kezelő alkalmazás a TweetDeck, ennek segítségével zajlik például a Reuters, az Audi, a Heineken és a Nestlé kommunikációja. A lista harmadik helyén a Coca-Cola, a HTC és a Toyota által is használt SocialEngage áll.
A három szolgáltatás a cégek 46,9 százalékát lefedi. A márkák másik fele részben saját fejlesztésű alkalmazásokkal dolgozik, de használják párat a Vitrue-t, a SocialFlowt, a Sprinklr-t, a Seesmicet vagy például a Twitterfeedet is.
A márkák mögött álló cégek 20,8 százaléka - például az eBay, a Porsche, az IBM vagy a Panasonic - a HootSuite-ot használja. A második legnépszerűbb Twitter-kezelő alkalmazás a TweetDeck, ennek segítségével zajlik például a Reuters, az Audi, a Heineken és a Nestlé kommunikációja. A lista harmadik helyén a Coca-Cola, a HTC és a Toyota által is használt SocialEngage áll.
A három szolgáltatás a cégek 46,9 százalékát lefedi. A márkák másik fele részben saját fejlesztésű alkalmazásokkal dolgozik, de használják párat a Vitrue-t, a SocialFlowt, a Sprinklr-t, a Seesmicet vagy például a Twitterfeedet is.