Tech hvg.hu 2012. augusztus. 09. 10:30

Milyen twitteres eszközöket használnak a legnagyobb márkák?

A legnagyobb üzleti felhasználók nem bízzák a véletlenre a twitteres kommunikációjukat. Közösségi médiához értő szakemberek mellett kifejezetten szervezeti kommunikációs célra fejlesztett alkalmazásokat is használnak.

A Royal Pingdom felmérése szerint az Interbrand által minden évben kiválasztott 100 legnagyobb márka közül 96 kommunikál Twitteren, négy márkát semmilyen hivatalos formában nem találtak meg a közösségi szolgáltatásban.

A márkák mögött álló cégek 20,8 százaléka - például az eBay, a Porsche, az IBM vagy a Panasonic - a HootSuite-ot használja. A második legnépszerűbb Twitter-kezelő alkalmazás a TweetDeck, ennek segítségével zajlik például a Reuters, az Audi, a Heineken és a Nestlé kommunikációja. A lista harmadik helyén a Coca-Cola, a HTC és a Toyota által is használt SocialEngage áll.

A három szolgáltatás a cégek 46,9 százalékát lefedi. A márkák másik fele részben saját fejlesztésű alkalmazásokkal dolgozik, de használják párat a Vitrue-t, a SocialFlowt, a Sprinklr-t, a Seesmicet vagy például a Twitterfeedet is.
Gazdaság Sztojcsev Iván 2024. december. 29. 07:00

És akkor januárban Novák Katalin a mozgás évének nyilvánította 2024-et, aztán történt egy s más

Egész véletlenül tökéletesen beletrafált egykori köztársasági elnökünk, amikor elrendelte, hogy 2024 legyen a mozgás éve: mozgott idén a pártrendszer (egész váratlan irányokba), a GDP-növekedési előrejelzés (magasból a nulla közelébe), a forintárfolyam (hajaj), a világpolitika, és maga Novák Katalin is, jó messzire. Megnéztük a gazdaság és a vállalkozás rovatunkból az év legolvasottabb cikkeinek listáját, és most megmutatjuk, mi érdekelte idén önöket a legjobban.