Tech hvg.hu 2012. június. 18. 10:05

Mobilos keresés: a Google mindent visz

A mobiltelefonról bonyolított keresések piacán a Google-n kívüli többi szereplő gyakorlatilag láthatatlan.

Miközben a Google név itthon (is) szinte szinonimája a keresésnek, a cég részesedése némiképp csökken. Az asztali gépeken bonyolított keresések esetében a ComScore legutóbbi mérése szerint az USA-ban 66.7 százalékon áll a Google, míg a Gemius hazai adatai 98.92 százalékos hazai keresési részesedést mutatnak. A feltörekvő versenytárs - legalábbis az USA-ban - a Bing. Van azonban egy olyan szegmens, amelyben szinte csak a Google-t számítják.

A StatCounter adatai alapján a mobilos kereséseknél a Google jelenleg 96.95 százalékos nemzetközi szinten áll, miközben a Yahoo! 2.01, a Bing pedig 0.65 százalékot tudhat magáénak.