A mobilos játéksorozat mögött óriási franchise épült, melynek legújabb bizonyítéka a mérges madarakkal mintázott hitelkártya.
A plüss játékfigura, a kulcstartó, az ősszel érkező rajzfilmsorozat és a babaruha után hamarosan feltűnnek az Angry Birds-mintázatú hitelkártyák is. Az orosz lapokra hivatkozó Mashable szerint a játékos MasterCard-kártyák először Oroszországban jelennek majd meg, június 4-én, de az Angry Birds-jelenséget figyelve elég valószínű, hogy hamarosan más országokban is találkozhatunk majd hasonló plasztikokkal.
Az eredeti Angry Birds, az Angry Birds Seasons, az Angry Birds Rio és a legfrissebb Space játékok együttes letöltésszáma a hónap elején haladta meg az 1 milliárdot. A játékot kiadó, éppen tőzsdei belépését fontolgató Rovio árbevétele tavaly a 2010-es tízszeresére, 75,4 millió euróra (99 millió dollár) ugrott - a cég értékét kilencmilliárd dollárra teszik.