Tech hvg.hu 2011. november. 09. 08:12

A YouTube-on indít új sorozatokat a Disney

A Disney által külön e célra készített, eredeti videósorozatokat fog terjeszteni a Google videómegosztója - írja a Mediainfo.hu. A médiacégek internetes dominanciájuk megerősödését várják a lépéstől.

A New York Times cikke szerint nagyon erős szövetség jöhet létre, a vállalatok azonban egyben gyengeségeiket is elismerik - írja a Medianfo.hu. A Disney a lépéssel "bevallja" például, hogy márkája nem elég erős ahhoz, hogy saját website-jára vonzza a videótartalmakat kereső gyerekeket, ezért a sokkal "coolabbnak" tekintett YouTube közönségének figyelmét próbálja magára felhívni.

A Disney Interactive jelenleg veszteségesen működik, az elmúlt évben 300 millió dolláros mínuszt szenvedett el, ezért fontos lenne olyan videókat létrehozni, amelyek gyorsan hoznak pénzt. A Disney.com látogatottsága is gyorsan csökken, június és szeptember között 17,9 millióról 12,7 millióra csökkent a havi egyedi látogatók száma a comScore adatai szerint, bár a szezonalitás is szerepet játszhat ebben.

A YouTube az ügylettől azt reméli, hogy elnyeri a szülők bizalmát, akik sokszor vonakodva engedik gyermekeiket a site elé az esetenként provokatív és trágár tartalmak miatt.

Hirdetés
Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.