Zenei és multimédiás szolgáltatás, Facebook App Store és olyan profilok, amelyek miatt még több időt töltünk a közösségi oldalon – ezeket jelentik be várhatóan az f8 fejlesztői konferencián.
A Facebook átalakítja a felhasználói profilokat, ezt a héten, az f8 fejlesztői konferencián jelentik majd be a Mashable szerint.
A redesignról a blog sem tud pontos részleteket, de két (neve elhallgatását kérő) forrást is idéz, akik szerint a Facebook alapvető változásokat fog bevezetni – módosulnak a Facebook-profilok és a közösségi háló által kínált tartalom is.
Forrásaik megerősítik azt a néhány hete szárnyra kelt hírt is, miszerint 22-e után indul a Facebook zenei és multimédia-platformja is. A megoldás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy zenét hallgassanak a közösségi oldalon belül, anélkül, hogy elhagynák a Facebookot. Ehhez a cég a Spotifyt, a MOG-ot és a Rdiot választotta partnerül.
Az egyik informátor szerint az új dizájnban a profilok „ragadósak” lesznek, azaz a felhasználók még több időt töltenek majd a közösségi oldalon.
A blog úgy tudja, hogy az e-kereskedelemre is nagyobb hangsúlyt fektetnek – valószínűleg a Facebook Credits online fizetési rendszer kerül fókuszba. De már olyan hírek is keringenek, hogy a Facebook az f8-on a saját App Store-t is bejelenti.
A Facebook egyelőre szűkszavú a változásokkal kapcsolatban, a jelek szerint a híreket a szeptember 22-ei konferenciára tartogatják.