Az amerikaiak 53,5 milliárd percet töltöttek a világ legnagyobb közösségi oldalán májusban a Nielsen tanulmánya szerint.
Az amerikaiak több időt töltenek a Facebookon, mint bármilyen más weboldalon – derül ki a State of the Media című Nielsen-riportból.
A Yahoo 17,2 milliárd percével májusban a második, a Google a harmadik 12,5 milliárd perccel.

Amerikában az összes internetezéssel töltött idő egynegyedét közösségi oldalakra és blogokra szánják az emberek az összeállítás szerint.
A közösségi média kategóriára szűkítve a Facebookot a Google Blogger platformja követi 723 millió perccel, a harmadik helyen pedig a Tumblr végzett 623 millió perccel – megelőzve a Twittert és a LinkedInt is.
A közösségi oldalakon a 18 és 34 közötti nők a legaktívabbak, a férfiak változatlanul a LinkedInt látogatják leginkább. A nők több videót néznek és több blogot olvasnak, mint a férfiak, ám utóbbiak 9 perccel több időt töltenek a videók nézegetésével.
A közösségi oldalak látogatóinak mintegy negyven százaléka a mobiltelefonját használja, és hetven százalék vásárol online.
