Míg a Facebookon igen nagy számban vannak jelen a nők, sőt meg is haladja a számuk a férfiakét, addig a nemrégiben...
Míg a Facebookon igen nagy számban vannak jelen a nők, sőt meg is haladja a számuk a férfiakét, addig a nemrégiben debütált, ám hihetetlen ütemben terjedő Google+ használóinak nagy többsége (86,5 százaléka) az erősebbik nem képviselőiből kerül ki.
Összhangban az előző statisztikával, a hivatalos Google+ Top 100-ban is mindössze 15 hölgy található. A Socialnomics cikkírója megpróbálta összeszedni, mi lehet ennek az oka. Megállapításaiból csemegéztünk.
A nők nemigen kaptak meghívót a kezdeti, hivatalos szakaszban.
Viszonylag kevés nő dolgozik online/tech cégnél, és a Google+ felhasználói elsősorban innen kerültek ki.
Az olyan cégeknél, mint a Facebook vagy a Google, férfiak töltik be a vezetői pozíciókat.
A Google+ felülete messze nem olyan látványos, mint a Facebooké, s a „játszadozás” sem olyan élvezetes vele. A nők viszont szeretik a látványos dolgokat.
Bár most a Google+ a „mainstream” (a fő csapásirány vagy sláger) a tech világában, a valós életben azért ez nem így van.
Ehhez a megállapításhoz kapcsolódik, hogy kevesebb a női geek, mint a férfi, s a Google+ egyelőre még inkább a geekek játszótere.
A nők még jól emlékeznek a Google Buzz sorsára, talán ezért is helyezkednek várakozó álláspontra.
Egyelőre a Google+ sem kínál sokkal többet, mint a Facebook – a nők pedig köztudottan nehezen váltanak.
Sok férfi egyfajta hiúságból csatlakozik a Google+-hoz, hogy utána eldicsekedhesen azzal, hogy ő már itt is jelen van.