Tech techline.hu 2011. május. 01. 05:45

Kell-e digitálismédia-stratégia a tévéknek?

Persze - ahogy a közmondás is mondja - egy stratéga nem csinál nyarat!

Persze - ahogy a közmondás is mondja - egy stratéga nem csinál nyarat! Hiába talál a TV2, vagy bármelyik másik tévé egy a digitális médiában otthonosan mozgó, megfelelő startégiai szemlélettel  rendelkező és a kertévés közeget is elviselő embert, ha "odafönn" még mindig a konkurens kereskedelmi televíziók lekőrözése képezi a távlati stratégia alapját.

A teljes cikket elolvashatják a HVG Médiablogján, erre a linkre kattintva >>>

hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 02. 15:00

Orosz olajból készült termékek az EU-ban: napokon belül lejárhat a szankció alóli felmentés, piacot veszthet a Mol

Tilos az unión belül orosz olajból finomított áruval kereskedni, kivéve, ha a Mol szlovák leánycége vagy, és Csehországnak adsz el. Ennek a felmentésnek viszont december ötödikén vége, hacsak meg nem hosszabbítják. Mennek már a tárgyalások, de már a felállás sem világos: Szlovákia és a Mol nagyon akarja az újabb egyévnyi mentességet, Csehország viszont hallgat.